Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

ul. Piłsudskiego 2a, 28-400 Pińczów                                                 

 

Zapytanie o cenę na „Obsługę techniczną urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynku Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury w Pińczowie przy ul. J. Piłsudskiego 2A w okresie 01.01.2024 - 31.12.2024 r.”

Pińczów, 30.11.2023 r.

Znak: PSCK.ZOC-21/2023

ZAPYTANIE O CENĘ

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania:

„Obsługa techniczna urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynku Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury w Pińczowie przy ul. J. Piłsudskiego 2A w okresie 01.01.2024 - 31.12.2024 r.”
o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto tj. kwoty od jakiej stosuje się Ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych

I. Zamawiający

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury
ul. J Piłsudskiego 2a,
28-400 Pińczów

NIP 662-16-66-537
tel. 41 357 24 24, e-mail:
psck@psck.pl

II. Zakres usługi obejmuje dokonania obsługi technicznej i przeglądów okresowych półrocznych w urządzeniach wentylacyjno-klimatyzacyjnych znajdujących się w budynku Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury w Pińczowie.
W zakres prac przeglądowo – konserwacyjnych wchodzą następujące czynności:

  1. Ocena stanu technicznego urządzeń. Sprawdzenie poszczególnych bloków central;
  2. Kontrola połączeń elektrycznych;
  3. Sprawdzenie stanu pasków klinowych i ewentualna ich regulacja lub wymiana
  4. Sprawdzenie stanu łożysk silników i wentylatorów;
  5. Sprawdzenie stanu manometrów i zabrudzenia filtrów;
  6. Wymiana filtrów w centralach (dwa razy w roku) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć i wymienić filtry na własny koszt;
  7. Sprawdzenie szaf sterowniczych:
  • Kontrola poprawności pracy układów regulacyjnych;
  • Sprawdzenie skuteczności działania zabezpieczeń;
  • Sprawdzenie działania sygnalizacji optycznej;
  • Sprawdzenie działania automatyki w poszczególnych układach.

 

Wykonawca w celu realizacji zlecenia zobowiązany jest dostarczyć i zastosować na własny koszt materiały tj: oleje, smary, środki do czyszczenia i dezynfekcji urządzeń, etc.,

W przypadku awarii, potrzeby wymiany materiałów eksploatacyjnych np. łożysk, pompki skroplin. Wykonawca po wykonanej diagnozie przedstawi pisemną ofertę na jej usunięcie, określając koszt oraz termin wykonania naprawy. Wykonawca wykona naprawę po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego.

 

Obsługiwane urządzenia:

lp.

Urządzenie

Ilość

  1.  

VTS Ventus VS-75-R-RHC, Nr fab. 8-110-10-3075-00111

1

  1.  

VTS Ventus VS-55-R-RHC, Nr fab. 8-110-10-3055-00191

1

  1.  

VTS Ventus VS-30-R-RHC, Nr fab. 8-110-10-3030-00215

1

  1.  

VTS Ventus VS-21-R-RHC, Nr fab. 8-110-10-3021-00315

1

  1.  

VTS Ventus VS-10-R-PHC, Nr fab. 8-110-10-3010-00372

1

  1.  

VTS Ventus VS-10-R-PHC, Nr fab. 8-110-10-3010-00373

1

  1.  

Klimatyzator ścienny
ACSON A5WM20G2-ACICE-R, Nr 20540712-00195

1

  1.  

Klimatyzator ścienny KAISAI ECO KEX 3,5 kW

1

  1.  

Agregat chłodniczy

CARRIER Model 30RY-080-B0405-PEE, Nr 12C103247

1

  1.  

Szafy zasilająco-sterująca wraz z osprzętem

6

 

Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących  przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zadania

 

III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

 W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty:

                1) Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia;

                2) Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;

               3) Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT;

                4) Na kopercie oferty lub w treści listu elektronicznego należy zamieścić następujące informacje:

- Nazwę i adres wykonawcy

- Adres Zamawiającego: Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury,
ul. J. Piłsudskiego 2A, 28-400 Pińczów

Opis: OFERTA na wykonanie zadania: „Obsługa techniczna urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynku Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury w Pińczowie przy ul. J. Piłsudskiego 2A w okresie 01.01.2024 - 31.12.2024 r.”

 

VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcie ofert:

     Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury,
ul. J. Piłsudskiego 2A, 28-400 Pińczów pok. 1 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego lub drogą elektroniczną na e-mail oferty@psck.pl w terminie do dnia 8.12.2022r. do godz. 10:00, otwarcie ofert
8 grudnia 2023r  r. o godz. 10:15, nie przewiduje się sesji publicznego otwarcia ofert.

 

VII. Opis kryteriów wyboru oferty:

      Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cena - wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto: 100%.

VIII. Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:

Grzegorz Jankowski – tel: 41 357 24 24 w. 111

 

IX. Pozostałe informacje:

1)    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. W przypadku przekroczenia przez ofertę najkorzystniejszą ceny szacunkowej ustalonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny szacowanej do ceny najkorzystniejszej oferty.
  3. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.
  4. Umowa z wybranym Oferentem zostanie podpisana w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia wyboru oferty.
  5. Proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia ofertowego.

 

 

Załączniki:

1. Zał. 1 Formularz ofertowy

2. Zał. 2 Klauzula Informacyjna

 

Załączniki:

Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr PSCK.ZOC-21/2023

Utworzono dnia 08.12.2023, 12:14
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr PSCK.ZOC-21/2023

Zapytanie o cenę

Utworzono dnia 30.11.2023, 13:00
Zapytanie o cenę

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Utworzono dnia 30.11.2023, 13:00
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 1 - klauzula RODO

Utworzono dnia 30.11.2023, 13:00
Załącznik nr 1 - klauzula RODO

Informacje

Liczba wyświetleń: 59
Utworzono dnia: 30.11.2023
Dokument wprowadził:
Grzegorz Jankowski
Dokument opublikował:
Grzegorz Jankowski
Dokument wytworzył:
Iwona Senderowska
Wytworzono:
30.11.2023
Podmiot udostępniający informację:
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

Historia publikacji

  • 08.12.2023 12:14, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr PSCK.ZOC-21/2023
  • 30.11.2023 13:00, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Zapytanie o cenę
  • 30.11.2023 13:00, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy