Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

ul. Piłsudskiego 2a, 28-400 Pińczów                                                 

 

Zapytanie ofertowe: „Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami do pracy zdalnej” - w ramach projekty PSCK 2.0 - Konwersja cyfrowa domów kultury

Pińczów, 04.03.2022

Znak: PSCK.ZOC-03/2022

 

ZAPYTANIE O OFERTOWE

 

o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto tj. kwoty od jakiej stosuje się
Ustawę z dnia 11 września 2019r.
Prawo Zamówień Publicznych

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury zaprasza do złożenia oferty w ramach realizacji projektu grantowego pn. PSCK 2.0, na: „Dostawę sprzętu komputerowego z akcesoriami do pracy zdalnej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 III Osi Programu - Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z Internetu, w tym z e-usług publicznych w szczególności realizuje cel stworzenie trwałych mechanizmów podnoszenia kompetencji cyfrowych na poziomie lokalnym. 3.2 „ Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” dotyczącej realizacji projektu systemowego pn. Konwersja Cyfrowa domów kultury.

 

 

I. Zamawiający:


Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury
ul. J Piłsudskiego 2a, 28-400 Pińczów
tel. 41 357 24 24, e-mail: psck@psck.pl

 

Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:

Grzegorz Jankowski, e-mail: g.jankowski@psck.pl

 

Ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami umieszczone zostało:

- w BIP na stronie internetowej Zamawiającego https://www.psck.naszbip.pl

 

II. Przedmiot zapytania
 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzetu komputerowego z akcesoriami do pracy zdalnej

Wspólny Słownik Zamówień:

  • 30213100-6 Komputery przenośne

  • 38652120-7 Projektory filmowe

  • 38653400-1 Ekrany projekcyjne

 

Sprzęt powinien posiadać następujące parametry minimalne:

 

lp.

Nazwa towaru

Specyfikacja techniczna

ilość

1

Komputer przenośny

Procesor - Intel Core i5 11 generacji,
Taktowanie procesora [GHz] 2.4 - 4.2,

Liczba rdzeni – 4, liczba wątków 8

Pamięć podręczna procesora – 8 MB

Dysk SSD M.2 PCle – 512 GB

Pamięć RAM DDR4 - 8 GB

Liczba gniazd pamięci RAM - 2

Ekran przekątna ekranu [cal] - 15.6

Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080

Częstotliwość odświeżania obrazu – 60 Hz

Typ matrycy - VA

Rodzaj matrycy – Matowa,

Karta graficzna - Intel Iris Xe Graphics

Pamięć karty graficznej współdzielona z pamięcią RAM

Karta dźwiękowa - zintegrowana

Wbudowane głośniki

Wbudowany mikrofon

Wbudowana kamera

Wyjście audio

Komunikacja:

Wi-Fi - standard - 802.11 a/b/g/n/ac

Karta sieciowa - standard - 10/100/1000

Bluetooth - 5.0

Złącza: USB 3.1 Typ C - 1, USB 3.0 - 2, Wyjście HDMI - 1Tak

DisplayPort - obecność

Czytnik kart pamięci - SD

Techniczne

Urządzenie wskazujące - Touchpad

Klawiatura – układ QWERTY polski programisty, podświetlana

Zasilanie

Wymiary: Wysokość [cm] - 1.99, Szerokość [cm] - , 35.85, Głębokość [cm] - 24.2

Waga [kg] - 1.75

Oprogramowanie: zainstalowany w polskiej wersji językowej 64 – bitowy system operacyjny, licencja przypisana do urządzenia

Torba, bezprzewodowa mysz optyczna.

3 szt.

2

Głośniki komputerowe

Rodzaj zestawu: 2.1 - 2 głośniki + głośnik basowy

  • Rodzaj podłączenia: 2 x cinch, jack 3,5 mm

  • Maks. moc głośnika basowego (RMS): 24 W

  • Moc głośnika satelitarnego (RMS): 8 W

  • Najniższa częstotliwość: 55 Hz

  • Najwyższa częstotliwość: 20 kHz

  • Wejście liniowe audio: tak

  • Wyjście słuchawkowe: tak

  • Ekranowanie magnetyczne: tak

  • Pilot: przewodowy

  • Materiał powłoki zewnętrznej: drewno-tworzywo sztuczne

  • Barwa: czarny

  • Zasilacz: wewnętrzny

 

3 szt.

3

Projektor multimedialny

Technologia - DLP
Rozdzielczość natywna - 1280 x 800 (WXGA)
Maksymalna obsługiwana rozdzielczość- 1920 x 1200 (WXGA)

Format obrazu: 4:3, 16:9, 16:10
Jasność - 4000 ANSI lum.
Kontrast - 20000:1
Obsługa 3D - tak
Ilość wyświetlanych kolorów - 1070 mln
Obiektyw - 2.41 - 2.53 F
Przekątna obrazu - 0.75 - 7.62 m
Odległość od ekranu - 1 - 10 m
Obsługiwane systemy: EDTV, HDTV, NTSC, PAL, SDTV, SECAM
Złącza zewnętrzne:

1 x audio in (Mini Jack)
1 x audio out (Mini Jack)
1 x Composite
1 x D-sub 15-pin wejście
1 x D-sub 15-pin wyjście
1 x HDMI
1 x RS232
1 x USB (A)
Głośnik - (1 x 3W)
Czas pracy lampy- 6000 godz.
Żywotność lampy:
6 000 h (tryb normalny), 10 000 h (tryb ekonomiczny), 15 000 h (tryb SmartEco)
Pobór mocy [ praca / spoczynek ] - 240/0,5 W
Głośność pracy -32 dB
Wymiary: 313 x 240 x 113.7 mm
Waga: 2.8 kg

3 szt.

4

Ekran projekcyjny

KONSTRUKCJA

Rodzaj ekranu – Przenośny

Konstrukcja metalowa

Sposób mocowania - Na trójnogu

Sposób zwijania - Ręcznie

DANE FIZYCZNE

Powierzchnia projekcyjna 200.0 200.0 cm

Format 1:1, 4:3, 16:9, 16:10 (regulacja ręczna

Materiał Matt White

Grubość materiału: 0,36 mm

Czarne ramki boczne 25 mm

Kąt odbicia światła 160°

Współczynnik odbicia światła G=1.0

 

3 szt.

 

 

  • wszystkie urządzenie powinny być objęte gwarancją minimum 24 miesiące.

  • Każdy z elementów przedmiotu zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczony znakiem CE, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami PN: EN, certyfikaty bezpieczeństwa. Zamawiane elementy powinny być kompatybilne, współpracować ze sobą w sposób nie stwarzający żadnych niedogodności dla użytkownika.

  • Cena oferty obejmuje również wszelkie koszty związane z dostarczeniem urządzeń.

 

Uwagi końcowe:

Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia,

Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zaakceptuje, oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Tym samym w takim przypadku będą one uważane za kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

 

 

III. Miejsce i termin składania ofert
 

1) Oferty w wersji papierowej lub elektronicznej należy składać:
- osobiście, pocztą lub kurierem w siedzibie zamawiającego: Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury,
ul. J. Piłsudskiego 2A, 28-400 Pińczów
- lub elektronicznie, skany podpisanych dokumentów na adres e-mail
oferty@psck.pl do dnia 14 marca 2022 r. do godziny 14.00.
Otwarcie ofert 14 marca 2022r r. o godz. 14:30, nie przewiduje się sesji publicznego otwarcia ofert.

2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

3) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

IV. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy zrealizować do dnia 15 kwietnia 2022 roku.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim z podaniem nazwy i adresu wykonawcy z adnotacją:
„Oferta na: Dostawę sprzętu komputerowego z akcesoriami do pracy zdalnej dla Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury na potrzeby realizacji projektu „PSCK 2.0” dofinansowanego ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu grantowego „Konwersja cyfrowa domów kultury” w ramach działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”

 

Dokumenty składające się na ofertę:

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór według załącznika nr 1 do zapytania)
2. Podpisany z
ałącznik nr 2 – klauzula informacyjna RODO

3. Podpisany załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy o braku powiązań

4. Parafowany na każdej stronnie załącznik nr 4 – Projekt umowy
 

Brak któregokolwiek z wymaganych załączników spowoduje odrzucenie oferty poprzez pozostawienie jej bez rozpatrzenia


VI. Opis kryterium oceny, ich znaczenie i sposób oceny

1. Zamawiający oceni oferty, przyznając punkty według wzorów opisanych poniżej, w oparciu o kryteria oceny ofert tj.:

 

Oferty będą oceniane według kryterium – cena (waga 100)

Pb=(CN/COB )* (100)

gdzie poszczególne symbole oznaczają:

Pb – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę

CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu

COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

 

Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100.

Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy kilka ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę korzystniejszą w zakresie dostępności czy oddziaływania na środowisko, na podstawie opisów przedstawionych (na wezwanie Zamawiającego) przez Wykonawców.

 

  1. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

  2. Zamawiający poprawia w ofercie:

    1. oczywiste omyłki pisarskie;

 

  1. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

 

    1. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

  • niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

W przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

 

 

VII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

 

1. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania związane z postępowaniem pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do dnia 11 marca do godz. 12:00. Wniosek z zapytaniem należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej g.jankowski@psck.pl .

  1. Zamawiający oświadcza, że wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i wyjaśnienia treści niniejszego zapytania ofertowego będą umieszczane na Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, tj. http://psck.naszbip.pl .

 

 

VIII. Unieważnienie procedury:

a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,

b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający podwyższy cenę szacunkową do ceny najkorzystniejszej oferty,

c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,

d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy,

e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jego etapie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyłonienia żadnego z Wykonawców bez podania przyczyny.
 

IX. Informacje dodatkowe

1) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.

2) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, licząc od dnia składania ofert włącznie.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert

4) Umowa z wybranym Oferentem zostanie podpisana w terminie do 10 dni licząc od dnia ogłoszenia wyboru najkorzystniejszej oferty.

5) Proszę o zapoznanie się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącą przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia ofertowego i załączenie podpisanego oświadczenia do oferty.
6
) W przypadku przekroczenia przez ofertę najkorzystniejszą ceny szacunkowej ustalonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny szacowanej do ceny najkorzystniejszej oferty.
7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

a) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert,

b) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,

c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

d) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu przez Zamawiającego,

e) wpłynęła po terminie składania ofert.

8) Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego po terminie wskazanym w pkt VII ppkt.1.

9) Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

X. Załączniki
 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - Informacja RODO

Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy

Załacznik nr 4 – Projekt umowy

 

 

Załączniki:

Rozstrzygnięcie zapytania nr PSCK.ZOC-03/2022

Utworzono dnia 22.03.2022, 13:45
Rozstrzygnięcie zapytania nr PSCK.ZOC-03/2022

Zapytanie ofertowe - „Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami do pracy zdalnej”

Utworzono dnia 04.03.2022, 08:57
Zapytanie ofertowe - „Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami do pracy zdalnej”

Złącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Utworzono dnia 04.03.2022, 08:57
Złącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 4 - Wzór umowy

Utworzono dnia 04.03.2022, 08:57
Załącznik nr 4 - Wzór umowy

Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy

Utworzono dnia 04.03.2022, 08:57
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy

Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna Rodo

Utworzono dnia 04.03.2022, 08:57
Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna Rodo

Informacje

Liczba wyświetleń: 235
Utworzono dnia: 04.03.2022
Dokument wprowadził:
Grzegorz Jankowski
Dokument opublikował:
Grzegorz Jankowski
Dokument wytworzył:
Iwona Senderowska
Wytworzono:
4.03.2022
Podmiot udostępniający informację:
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

Historia publikacji

  • 22.03.2022 13:45, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Rozstrzygnięcie zapytania nr PSCK.ZOC-03/2022
  • 04.03.2022 08:57, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Zapytanie ofertowe - „Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami do pracy zdalnej”
  • 04.03.2022 08:57, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Złącznik nr 1 - Formularz ofertowy