ZAPYTANIE O OFERTOWE na: „Przeprowadzenie szkoleń dla Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury na potrzeby realizacji projektu „PSCK 2.0” w ramach projektu systemowego pn. Konwersja cyfrowa domów kultury.
Pińczów, 30.05.2022
Znak: PSCK.ZOC-10/2022
ZAPYTANIE O OFERTOWE
o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto tj. kwoty od jakiej stosuje się Ustawę z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury zaprasza do złożenia oferty na: „Przeprowadzenie szkoleń dla Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury na potrzeby realizacji projektu „PSCK 2.0” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020 III Osi Programu - Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z Internetu, w tym z e-usług publicznych w szczególności realizuje cel stworzenie trwałych mechanizmów podnoszenia kompetencji cyfrowych na poziomie lokalnym. 3.2 „ Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” dotyczącej realizacji projektu systemowego pn. Konwersja Cyfrowa domów kultury.
I. Zamawiający:
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury
ul. J Piłsudskiego 2a, 28-400 Pińczów
tel. 41 357 24 24, e-mail: psck@psck.pl
Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Agnieszka Kucybała, e-mail: a.kucybala@psck.pl
Ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami umieszczone zostało:
- w BIP na stronie internetowej Zamawiającego https://www.psck.naszbip.pl
II. Przedmiot zapytania
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w zakresie podniesienia kompetencji cyfrowych insruktorów i współpracowników Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury w dziedzinach: obsługi urządzeń do rejestracji i przetwarzania obrazu i dźwięku, tworzenia podcastów, wystąpień przed kamerą w następującym zakresie:
Wspólny Słownik Zamówień:
-
80500000-9 Uslugi szkoleniowe
Lp. |
Nazwa i opis zadania |
Ilość godzin |
|
Szkolenie podniesienia kompetencji cyfrowych dla instruktorów, animatorów i pracowników świetlic – poziom podstawowy
•Zamawiający zapewnia salę wykładową • Wykonawca przygotuje infrastrukturę szkoleniową (rzutnik, ekran, switch, instalacja i konfiguracja serwera szkoleniowego, konfiguracja stacji szkoleniowej) • termin przeprowadzenia szkolenia: od 15 czerwca do 31 sierpnia 2022 r. (szczegółowy harmonogram do uzgodnienia między stronami) • w szkoleniu będzie uczestniczyło max 10 osób • czas trwania szkolenia wynosi 16 h, gdzie 1 h szkoleniowa oznacza: 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy • szkolenie zorganizowane będzie w trybie roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -16.00 • wykonawca przygotuje program i harmonogram zajęć oraz zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe w formie elektronicznej • Wykonawca zapewni serwis kawowy i poczęstunek dla uczestników w czasie przerwy podczas trwania szkolenia w formie ustalonej z zamawiającym • Wykonawca zapewni nocleg osobom przeprowadzającym szkolenie • wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z kursu oraz jej oznakowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym: - dziennik zajęć, - listy obecności na zajęciach, - programu wraz z podpisami osób prowadzących daną tematykę, - listy potwierdzającej otrzymanie materiałów szkoleniowych przez każdego uczestnika szkolenia - listy potwierdzającej otrzymanie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu. • zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne • uczestnicy szkolenia po przeprowadzonym szkoleniu zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie: - obsługi programów graficznych i aplikacji graficznych, stron www m.in. projektowanie materiałów marketingowych, małe formy animowane, umieszczanie zdjęć, socialmedia jako narzędzie komunikacji i ścieżka promocji działalności. |
16 h |
|
Szkolenie operatora kamery – poziom podstawowy
• Zamawiający zapewnia salę wykładową • Wykonawca przygotuje infrastrukturę szkoleniową ( rzutnik, ekran, switch, instalacja i konfiguracja serwera szkoleniowego, konfiguracja stacji szkoleniowej) • termin przeprowadzenia szkolenia: od 15 czerwca do 31 sierpnia 2022 r. (szczegółowy harmonogram do uzgodnienia między stronami) • w szkoleniu będzie uczestniczyło max 10 osób • czas trwania szkolenia wynosi 16 h, gdzie 1 h szkoleniowa oznacza: 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy • szkolenie zorganizowane będzie w trybie roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -16.00 • wykonawca przygotuje program i harmonogram zajęć oraz zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe w formie elektronicznej • Wykonawca zapewni serwis kawowy i poczęstunek dla uczestników w czasie przerwy podczas trwania szkolenia w formie ustalonej z zamawiającym • Wykonawca zapewni nocleg osobom przeprowadzającym szkolenie • wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z kursu oraz jej oznakowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym: - dziennik zajęć, - listy obecności na zajęciach, - programu wraz z podpisami osób prowadzących daną tematykę, - listy potwierdzającej otrzymanie materiałów szkoleniowych przez każdego uczestnika szkolenia, - listy potwierdzającej otrzymanie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu. • zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne • uczestnicy szkolenia po przeprowadzonym szkoleniu zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie: ustawienia właściwych parametrów kamery, użycie poszczególnych funkcji, zasady kadrowania i realizacji zdjęć, oświetlenie planu zdjęciowego realizacja dźwięku w różnych warunkach, montaż wewnątrzkomorowy, realizacja materiału jedną kamerą, realizacja wielokamerowa, prezentacja różnych narzędzi do filmowania, realizacja własnych etiud filmowych uczestników (na zadany temat). |
16 h |
|
Szkolenie nagrywanie, obróbka i montaż materiałów video – poziom podstawowy
• Zamawiający zapewnia salę wykładową • Wykonawca przygotuje infrastrukturę szkoleniową ( rzutnik, ekran, switch, instalacja i konfiguracja serwera szkoleniowego, konfiguracja stacji szkoleniowej) • termin przeprowadzenia szkolenia: od 15 czerwca do 31 sierpnia 2022 r. (szczegółowy harmonogram do uzgodnienia między stronami) • w szkoleniu będzie uczestniczyło max 10 osób • czas trwania szkolenia wynosi 16 h, gdzie 1 h szkoleniowa oznacza: 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy • szkolenie zorganizowane będzie w trybie roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -16.00 • wykonawca przygotuje program i harmonogram zajęć oraz zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, • Wykonawca zapewni serwis kawowy i poczęstunek dla uczestników w czasie przerwy podczas trwania szkolenia w formie ustalonej z zamawiającym • Wykonawca zapewni nocleg osobom przeprowadzającym szkolenie • wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z kursu oraz jej oznakowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym: - dziennik zajęć, - listy obecności na zajęciach, - programu wraz z podpisami osób prowadzących daną tematykę, - listy potwierdzającej otrzymanie materiałów szkoleniowych przez każdego uczestnika szkolenia - listy potwierdzającej otrzymanie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu. • zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne • uczestnicy szkolenia po przeprowadzonym szkoleniu zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie: - zasad montażu i udźwiękowienia filmu, m.in. przygotowanie plików do montażu, telewizyjne standardy HD i SD, łączenie dźwięku z obrazem, zapis i kompresja formatów audio i video itp. |
16 h |
|
Szkolenie realizacji steamingu – świat video na żywo, poziom podstawowy
• Zamawiający zapewnia salę wykładową • Wykonawca przygotuje infrastrukturę szkoleniową ( rzutnik, ekran, switch, instalacja i konfiguracja serwera szkoleniowego, konfiguracja stacji szkoleniowej) • termin przeprowadzenia szkolenia: od 15 czerwca do 31 sierpnia 2022 r. (szczegółowy harmonogram do uzgodnienia między stronami) • w szkoleniu będzie uczestniczyło max 10 osób • czas trwania szkolenia wynosi 16 h, gdzie 1 h szkoleniowa oznacza: 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy • szkolenie zorganizowane będzie w trybie roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -16.00 • wykonawca przygotuje program i harmonogram zajęć oraz zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, • Wykonawca zapewni serwis kawowy i poczęstunek dla uczestników w czasie przerwy podczas trwania szkolenia w formie ustalonej z zamawiającym • Wykonawca zapewni nocleg osobom przeprowadzającym szkolenie • wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z kursu oraz jej oznakowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym: - dziennik zajęć, - listy obecności na zajęciach, - programu wraz z podpisami osób prowadzących daną tematykę - listy potwierdzającej otrzymanie materiałów szkoleniowych przez każdego uczestnika szkolenia - listy potwierdzającej otrzymanie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu. • zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne • uczestnicy szkolenia po przeprowadzonym szkoleniu zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie: - przeprowadzenia od strony technicznej transmisji na żywo, - doboru kanałów odbiorów w zależności od grup odbiorców, -strategii marketingowej, czyli osiągania dobrych wyników oglądalności na różnych platformach społecznościowych. |
16 h |
|
Szkolenie realizacji podcastów, poziom podstawowy • Zamawiający zapewnia salę wykładową • Wykonawca przygotuje infrastrukturę szkoleniową ( rzutnik, ekran, switch, instalacja i konfiguracja serwera szkoleniowego, konfiguracja stacji szkoleniowej) • termin przeprowadzenia szkolenia: od 15 czerwca do 31 sierpnia 2022 r. (szczegółowy harmonogram do uzgodnienia między stronami) • w szkoleniu będzie uczestniczyło max 10 osób • czas trwania szkolenia wynosi 8 h, gdzie 1 h szkoleniowa oznacza: 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy • szkolenie zorganizowane będzie w trybie roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -16.00 • wykonawca przygotuje program i harmonogram zajęć oraz zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, • Wykonawca zapewni serwis kawowy i poczęstunek dla uczestników w czasie przerwy podczas trwania szkolenia w formie ustalonej z zamawiającym • Wykonawca zapewni nocleg osobom przeprowadzającym szkolenie • wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z kursu oraz jej oznakowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym: - dziennik zajęć, - listy obecności na zajęciach, - programu wraz z podpisami osób prowadzących daną tematykę, - listy potwierdzającej otrzymanie materiałów szkoleniowych przez każdego uczestnika szkolenia - listy potwierdzającej otrzymanie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu. • zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne • uczestnicy szkolenia po przeprowadzonym szkoleniu zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie: - określania celu, tematyki i formy podcastu -wyboru odpowiedniego sprzętu niezależnie od budżetu i warunków -nagrywania podcastów solowych - nagrywania wywiadów na odległość -montażu dźwięku, usuwania pomyłek i poprawy jakości dźwięku - publikacji podcastu w tym na najpopularniejszych serwisach: Spotify, Google Podcast. - promocji własnego podcastu i analizowania jego statystyk - wykorzystywania podcastu do budowania marki instytucji
|
8 h |
|
Szkolenie wystąpień przed kamerą, poziom podstawowy
• Zamawiający zapewnia salę wykładową • Wykonawca przygotuje infrastrukturę szkoleniową ( rzutnik, ekran, switch, instalacja i konfiguracja serwera szkoleniowego, konfiguracja stacji szkoleniowej) • termin przeprowadzenia szkolenia: od 15 czerwca do 31 sierpnia 2022 r. (szczegółowy harmonogram do uzgodnienia między stronami) • w szkoleniu będzie uczestniczyło max 5 osób • czas trwania szkolenia wynosi 8 h, gdzie 1 h szkoleniowa oznacza: 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy • szkolenie zorganizowane będzie w trybie roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -16.00 • wykonawca przygotuje program i harmonogram zajęć oraz zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, • Wykonawca zapewni serwis kawowy i poczęstunek dla uczestników w czasie przerwy podczas trwania szkolenia w formie ustalonej z zamawiającym • Wykonawca zapewni nocleg osobom przeprowadzającym szkolenie • wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z kursu oraz jej oznakowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym: - dziennik zajęć, - listy obecności na zajęciach, - programu wraz z podpisami osób prowadzących daną tematykę, - listy potwierdzającej otrzymanie materiałów szkoleniowych przez każdego uczestnika szkolenia - listy potwierdzającej otrzymanie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu. • zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne • uczestnicy szkolenia po przeprowadzonym szkoleniu zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie: - przygotowanie do przemawiania przed kamerą, - płynnego udzielania odpowiedzi przed kamerą, - kreowania pozytywnego wizerunku przed kamerą, - stosowania ekspresji podczas nagrań kamerą - opanowania stresu podczas wywiadów, - przełamania leku przed przemawianiem, - wiedzy i umiejętność stosowania mowy ciała w przemówieniach, -zdobędziesz wiedzę i umiejętność formułowania przemówienia, -radzenie sobie ze stresem i emocjami oraz trudnymi w trudnych sytuacjami.
|
8 h |
Uwaga: Terminy przeprowadzenia w/w szkoleń nie mogą się ze sobą pokrywać czasowo.
-
Cena oferty obejmuje również wszelkie koszty związane z dojazdem szkolących do siedziby Zamawiającego.
Uwagi końcowe:
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia,
III. Miejsce i termin składania ofert
1) Oferty w wersji papierowej lub elektronicznej należy składać:
- osobiście, pocztą lub kurierem w siedzibie zamawiającego: Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury, ul. J. Piłsudskiego 2A, 28-400 Pińczów
- lub elektronicznie, skany podpisanych dokumentów na adres e-mail oferty@psck.pl do dnia 7 czerwca 2022r. do godziny 12: 00.
Otwarcie ofert 7 czerwca 2022 r. o godz. 12:30, nie przewiduje się sesji publicznego otwarcia ofert.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
IV. Termin realizacji zamówienia
Usługę należy zrealizować do dnia 31 sierpnia 2022 roku.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z podaniem nazwy i adresu wykonawcy z adnotacją:
„Oferta na: Przeprowadzenie szkoleń dla Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury na potrzeby realizacji projektu „PSCK 2.0” dofinansowanego ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu grantowego „Konwersja cyfrowa domów kultury” w ramach działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”
Dokumenty składające się na ofertę:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór według załącznika nr 1 do zapytania)
2. Podpisany załącznik nr 2 – klauzula informacyjna RODO
3. Podpisany załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy o braku powiązań
4. Parafowany na każdej stronnie załącznik nr 4 – Projekt umowy
Brak któregokolwiek z wymaganych załączników spowoduje odrzucenie oferty poprzez pozostawienie jej bez rozpatrzenia
VI. Opis kryterium oceny, ich znaczenie i sposób oceny
1. Zamawiający oceni oferty, przyznając punkty według wzorów opisanych poniżej, w oparciu o kryteria oceny ofert tj.:
Oferty będą oceniane według kryterium – cena (waga 100)
Pb=(CN/COB )* (100)
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
Pb – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100.
Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy kilka ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę korzystniejszą w zakresie dostępności czy oddziaływania na środowisko, na podstawie opisów przedstawionych (na wezwanie Zamawiającego) przez Wykonawców.
-
Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
-
Zamawiający poprawia w ofercie:
-
oczywiste omyłki pisarskie;
-
-
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
-
-
inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
-
-
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania związane z postępowaniem pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do dnia 4 czerwca do godz. 12:00. Wniosek z zapytaniem należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej a.kucybala@psck.pl
-
Zamawiający oświadcza, że wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i wyjaśnienia treści niniejszego zapytania ofertowego będą umieszczane na Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, tj. http://psck.naszbip.pl .
VIII. Unieważnienie procedury:
a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,
b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający podwyższy cenę szacunkową do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy,
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jego etapie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyłonienia żadnego z Wykonawców bez podania przyczyny.
IX. Informacje dodatkowe
1) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
2) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, licząc od dnia składania ofert włącznie.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
4) Umowa z wybranym Oferentem zostanie podpisana w terminie do 7 dni licząc od dnia ogłoszenia wyboru najkorzystniejszej oferty.
5) Proszę o zapoznanie się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącą przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia ofertowego i załączenie podpisanego oświadczenia do oferty.
6) W przypadku przekroczenia przez ofertę najkorzystniejszą ceny szacunkowej ustalonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny szacowanej do ceny najkorzystniejszej oferty.
7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert,
b) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu przez Zamawiającego,
e) wpłynęła po terminie składania ofert.
8) Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego po terminie wskazanym w pkt VII ppkt.1.
9) Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
X. Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Informacja RODO
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy
Załacznik nr 4 – Projekt umowy
Informacje
Grzegorz Jankowski
Grzegorz Jankowski
Iwona Senderowska
30.05.2022
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury