„Zapytanie ofertowe pn.: Obsługa medyczna masowej imprezy plenerowej pn. „Dni Ponidzia 2024”
Pińczów 8.05.2024 r.
Znak:PSCK.ZOC-7/2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA OBSŁUGĘ MEDYCZNĄ MASOWEJ IMPREZY PLENEROWEJ
„DNI PONIDZIA 2024”
zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto tj. kwoty od jakiej stosuje się Ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych".
- ZAMAWIAJĄCY:
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury
ul. J. Piłsudskiego 2A
28-400 Pińczów
Kontakt: Grzegorz Jankowski tel. 413572424 w. 111 kom. 690828400
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zabezpieczenia medycznego podczas masowej imprezy plenerowej pn. „Dni Ponidzia 2024” organizowanej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i rekreacji w Pińczowie , ul. Pałęki 26 w dniach 6-7 lipca 2024.
2. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonanie obsługi medycznej imprezy kulturalno-rozrywkowej „Dni Ponidzia 2024” w dniach 6-7 lipca 2024 r. na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i rekreacji w Pińczowie , ul. Pałęki 26.
- w dniu 6 lipca od godziny 16:00 do godziny 02.00 2 lipca (10 godzin, impreza masowa- 1000 osób) zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników zgodnie z wymogami dotyczącymi ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. 2019, poz. 2171 z dnia 2019.11.08);
- w dniu 7 lipca w godz. 16:00 do godziny 0:00 (8 godzin, impreza masowa- 1000 osób) zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników zgodnie z wymogami dotyczącymi ustawy
o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. 2019, poz. 2171 z dnia 2019.11.08);
b) Wykonawca musi posiadać niezbędne umiejętności, wiedzę, środki, sprzęt i doświadczenie do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia i wykonać ją z należytą starannością.
c) Wykonawca usługi wykonując przedmiot zamówienia będzie działał w oparciu o przepisy:
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie minimalnych wymagań dotyczących zabezpieczenia pod względem medycznym imprezy masowej z dnia 6 lutego 2012 r. (Dz.U. z 2012 r., poz. 181);
- Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 993)
- Ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. 2019, poz. 2171 z dnia 2019.11.08);
d) Wykonawca musi zapewnić:
- jeden zespół wyjazdowy bez lekarza zgodnie z §1 ust. 3 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie minimalnych wymagań dotyczących zabezpieczenia pod względem medycznym imprezy masowej z dnia 6 lutego 2012 r.;
- jeden patrol ratowniczy w składzie określonym w §1 ust. 4 z wyposażeniem zgodnym z §4 w/w rozporządzenia;
- prowadzenie dokumentacji medycznej udzielonych świadczeń zdrowotnych zgodnie z §7 w/w rozporządzenia.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
III. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: 6-7 lipca 2024 r.
IV. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
Lp. |
Warunki udziału w postępowaniu |
1 |
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym: |
2 |
Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: |
3 |
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. - oświadczenie, że firma jest podmiotem prowadzącym działalność leczniczą, zgodnie z Ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej; |
4 |
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. |
V. Kryteria oceny ofert:
Cena oferty (C).
Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za całość przedmiotu zamówienia. Ocenę – 100 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty
z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:
najniższa cena oferty spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu
C (liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------------- x 100%
cena oferty badanej
VI. Opis sposobu obliczania ceny:
1) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
2) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
3) Cena podana w ofercie ma być stała i ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. W cenie powinny być uwzględnione wszystkie ewentualne opłaty, wszystkie podatki łącznie z podatkiem od towarów i usług – VAT (jeśli dotyczy).
4) Podana cena jest obowiązująca w całym okresie ważności oferty. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy oraz wszystkich nienazwanych usług związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, które wykonawca, jako profesjonalista definiuje na potrzeby niniejszego postępowania. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy nie podlega waloryzacji jak również nie podlega zmianie w przypadku zmiany terminu realizacji zadania.
VII. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału” stanowiący załącznik nr 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
VIII. Miejsce, termin i sposób składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:
a) Oferty należy złożyć:
- w wersji papierowej osobiście w sekretariacie Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury, ul. J. Piłsudskiego 2A, 28-400 Pińczów lub przesłać pocztą bądź kurierem na adres Zamawiającego,
-w wersji elektronicznej na adres mailowy: oferty@psck.pl,
do dnia 16.05.2024 r. do godziny 12.00,
Otwarcie ofert 16.05.2024. o godz. 12:30, nie przewiduje się sesji publicznego otwarcia ofert.
c) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
d) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
e) Data zamieszczenia zapytania na stronie internetowej www.psck.pl oraz Biuletynie Informacji Publicznej www.psck.naszbip.pl – 8.05.2024r.
b) Zaleca się, aby pierwszą stronę oferty stanowił formularz oferty.
c) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.
Całość tworząca ofertę winna być spięta lub zszyta w sposób zapobiegający jej dekompletacji. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty zostały ponumerowane przez Wykonawcę (dotyczy tylko zapisanych stron oferty).
e) ofertę należy opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe pn.: Obsługa medyczna masowej imprezy plenerowej pn. „Dni Ponidzia 2024” Znak: PSCK.ZOC-7/2024”.
IX. Rozstrzygnięcie postępowania:
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy;
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o dysponowaniu osobami
- Załącznik nr 4 – Wykaz usług
Informacje
Grzegorz Jankowski
Grzegorz Jankowski
Iwona Senderowska
8.05.2024
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury