Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

ul. Piłsudskiego 2a, 28-400 Pińczów                                                 

 

„Zapytanie ofertowe na kompleksową obsługę gastronomiczną i handlową imprezy plenerowej DNI PONIDZIA 2024 - II”

Pińczów, 14.05.2024 r.

Znak:PSCK.ZOC-12/2024

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE II NA KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ

GASTRONOMICZNĄ I HANDLOWĄ IMPREZY PLENEROWEJ

„DNI PONIDZIA 2024” W DNIACH 6-7.07.2024 r.

 

zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto tj. kwoty od jakiej stosuje się Ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych" (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720).

 

I. ORGANIZATOR:

 

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

ul. J. Piłsudskiego 2A

28-400 Pińczów

 

Kontakt:

Grzegorz Jankowski tel. 413572424 w. 111, kom. 690828400

 

II. ZAKRES OBSŁUGI:

 

Wykonawca wybrany na podstawie najkorzystniejszej oferty uprawniony jest do promocji swojej firmy poprzez możliwość zapewnienia  kompleksowej obsługi gastronomicznej i handlowej imprezy plenerowej pod nazwą DNI PONIDZIA 2024 w terminie
6-7.07.2024r.,
miejsce:   Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Pałęki 26 w Pińczowie  w godzinach:
- 6 lipca – 16:00 – 01:00 dnia następnego,
- 7 lipca – 15:00 – 23:00
w postaci poniższych działań:

 

  1. Stoiska gastronomiczne dla około 2000 uczestników o zróżnicowanym asortymencie, w tym:
  • potrawy z grilla (kiełbaski, szaszłyki, steki, itp.), rożna,
  • stanowiska z piwem i napojami chłodzącymi (zgodnie z Ustawą
    z dn.26.10.1982 (Dz.U. z 2021 r. poz. 1119),  o  wychowaniu
    w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi),
  • fast food,
  • gofry,
  • lody,
  • wata cukrowa, popcorn, kukurydza itp.
     
  • Min. 200 miejsc konsumpcyjnych (plenerowych) ławy, stoły, parasole.
  • Sprzedaż piwa w naczyniach plastikowych i napoi w naczyniach biodegradowalnych lub plastikowych.
  • Przygotowanie  60 zestawów żywnościowych: posiłek z grilla/pieczywo + napój dla obsługi.
  • Ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów ustala Wykonawca biorąc pod uwagę charakter imprezy.
  • Na dystrybucję produktów, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca otrzyma od Organizatora wyłączność.
  • Wykonawca zapewnia sobie we własnym zakresie dostęp do prądu - (agregat prądotwórczy). Wykonawca zapewnia sobie sam sprzęt gaśniczy oraz inny niezbędny sprzęt i środki potrzebne do wystawienia i funkcjonowania stoisk.
  • Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie okablowanie do miejsca z urządzeniami elektrycznymi / przewody odpowiadające wymogom BHP i warunkom techniczno-elektrycznym (wraz z „najazdami” w miejscach komunikacyjnych)
  • Wykonawca zabezpieczy utrzymanie czystości na zajmowanym terenie w trakcie trwania imprezy, poprzez zabezpieczenie dostatecznej ilości koszy na śmieci oraz usuwanie śmieci z terenu ogródka gastronomicznego w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, oraz po jej zakończeniu.
  • Wykonawca na własny koszt wygrodzi teren ogródka piwnego barierkami ochronnymi metalowymi od terenu imprezy  zgodnie z wymaganiami Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
  • Organizacja stoisk handlowych: zabawki, balony z helem, i inne
  • Wyłączność na dystrybucję produktów gastronomicznych nie obejmuje promocji i sprzedaży produktów regionalnych, tradycyjnych oraz wytwarzanych przez koła gospodyń wiejskich  na stoiskach promocyjnych oraz stoisk firmowych typu: przetwory, ciasta domowe, domowy chleb ze smalcem, lokalne wyroby alkoholowe (np. cydr).
  • Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Zamawiającego oraz Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
  • Po stronie Wykonawcy leży również uzyskanie zgody Stacji Epidemiologicznej na sprzedaż i działalność gastronomiczną, oraz wszystkich innych zaświadczeń i pozwoleń niezbędnych przy profesjonalnym świadczeniu usługi.
  • Wykonawca zobowiązany jest do rozstawienia stoisk zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz do przestrzegania regulaminu imprezy przedstawionego przez Zamawiającego.
     

III. PROCEDURA

 

  1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w podziale na zadania.
    W wyniku zapytania ofertowego zostanie wybrany  tylko 1 oferent.
  2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej opisanych kryteriów:
    a) cena – waga kryterium - 80%,

    Punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:

                        cena brutto badanej oferty
    ------------------------------------------------------------------------- x 80
       cena brutto najwyższej oferty spośród badanych ofert

    W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 80 punktów.

    b) doświadczenie – waga kryterium - 20%
    Zamawiający  dokona oceny na podstawie załączonego do oferty odrębnego wykazu  (załącznik nr 4 do zapytania) obejmującego wykonane usługi  bezpośredniej podczas imprezy masowej. Do wykazu Wykonawca dołączyć musi dowody, potwierdzające, że usługi te wykonano/wykonuje się należycie.
    Wykazane usługi posłużą tylko i wyłącznie do oceny  oferty w kryterium „doświadczenie” i musza stanowić doświadczenie „własne” Wykonawcy  składającego ofertę, tj. muszą być wykonane lub wykonywane  samodzielnie przez Wykonawcę  (bez udziału innego podmiotu) z tym zastrzeżeniem, że od jednego kontrahenta może być przedstawiona tylko jedna referencja.

     Punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:

    liczba usług wykazanych w ofercie badanej
    ------------------------------------------------------------------------- x 20
    największa liczba wykazanych usług w pojedynczej ofercie

     Wykazane usługi posłużą tylko i wyłącznie do oceny  oferty w kryterium „doświadczenie” i musza stanowić doświadczenie „własne” Wykonawcy  składającego ofertę, tj. muszą być wykonane lub wykonywane  samodzielnie przez Wykonawcę  (bez udziału innego podmiotu) z tym zastrzeżeniem, że od jednego kontrahenta może być przedstawiona tylko jedna referencja, a  maksymalnie w ofercie można wykazać  20 wykonanych  usług.

    W kryterium „doświadczenie” oferta może otrzymać maksymalnie 20 punktów.

    Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która  - po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach  - uzyska najwyższą , łączna ilość punktów.
    Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku  lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu takiego zaokrąglenia nie będzie można  wyliczyć różnicy punktów.
    Jeżeli nie będzie można  dokonać wyboru oferty  najkorzystniejszej ze względu na to,  że dwie lub więcej ofert uzyskają taka samą liczbę punktów , Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę  z wyższą ceną. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyskają taka samą liczbę punktów  i będą miały ceny równe, Zamawiający wezwie oferentów do dogrywki jedynie w zakresie złożenia nowej oferty cenowej. Po dogrywce  Zamawiający spośród  ofert dogrywkowych  wybierze z ofertę z wyższą ceną. W przypadku ponowienia równych en w dogrywce, Zamawiający spośród cen złożonych w dogrywce wybierze ofertę  w drodze losowania lub unieważni postepowanie.
     
  3. Oferty należy składać
    - w wersji papierowej w zaklejonej i opisanej kopercie: „Zapytanie ofertowe na kompleksową obsługę gastronomiczną i handlową imprezy plenerowej DNI PONIDZIA 2024 - II” osobiście lub listownie na adres Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury, ul. J. Piłsudskiego 2A, 28-400 Pińczów lub przesłać pocztą bądź kurierem
    - w wersji elektronicznej na adres oferty@psck.pl
    do dnia 22.05.2024 r. do godziny 12:00 (nie decyduje data stempla pocztowego).
    Otwarcie ofert 22.05.2024. o godz. 12:30, nie przewiduje się sesji publicznego otwarcia ofert.

 

  1. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć następujące dokumenty:

a)        propozycję menu dla konsumentów wraz z cennikiem – załącznik do zaproszenia;

b)        kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę
do występowania w obrocie prawnym;

c)        aktualna decyzja o wpisie zakładu do rejestru zakładów podlegających kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej;

d)        deklaracja, że Wykonawca będzie posiadał pozwolenie na sprzedaż alkoholu podczas imprezy w dniach 6-7 lipca 2024 r.;

e)         oświadczenie, że osoby obsługujące imprezę będą posiadały aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne.

 

 

IV. INFORMACJE DODATKOWE

 

  1. W ramach obsługi gastronomicznej oferent zobowiązuje się zorganizować:

a) Co najmniej dwa stoiska gastronomiczne z piwem (min. 6 rollbarów) i napojami bezalkoholowymi (woda gaz./niegaz., soki wieloowocowe, inne napoje) w plastikowych butelkach oraz puszkach - napoje alkoholowe do 4,5%, oraz piwo w kubkach plastikowych o poj. nie mniejszej niż 0,4l.
Na sprzedaż napojów alkoholowych wykonawca powinien posiadać aktualne pozwolenie.

b) co najmniej dwa stoiska gastronomiczne o zróżnicowanym asortymencie m.in.:

 - potrawy z grilla (kiełbaski, szaszłyki, steki itp.),

- potrawy typu fast food

- zestawy obiadowe (dania mięsne, frytki, ziemniaki, surówki),

c) gofry, lody, popcorn, kukurydza itp.

d) pozostałe stoiska (gadżety, zabawki itp.)

e) ilość miejsc siedzących (minimum 600)

f) przygotowanie bezpłatnej puli talonów na potrzeby własne organizatora:

- 60 szt. talonów standard (kiełbasa/pieczywo/napój lub piwo)

  1. W przypadku wątpliwości co do złożonych ofert, Organizator zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych rozmów/negocjacji w celu wyjaśnienia zapisów w formularzu ofertowym.
  2. Z wyłonionym Wykonawcą na wykonanie usługi opisanej w zapytaniu zawarta zostanie umowa w terminie do 14 dni od daty złożenia oferty.
  3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferenta bez podania przyczyny.

 

 

 

Złączniki

 

- Załącznik nr 1 Formularz ofertowy

- Załącznik nr 2 Wzór umowy

- Załącznik nr 3 Propozycja menu dla konsumentów wraz z cennikiem

- Załącznik nr 4 Wykaz usług

- Załącznik nr 5Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych

- Załącznik nr 6 Oświadczenie własne Wykonawcy

- Załącznik nr 7 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału

- Załącznik nr 8 Mapka terenu imprezy

Załączniki:

Rozstrzygniecie zapytania na Obsługę gastronomiczną i handlową na imprezie plenerowej Dni Ponidzia 2024 - II

Utworzono dnia 23.05.2024, 13:05

„Zapytanie ofertowe na kompleksową obsługę gastronomiczną i handlową imprezy plenerowej DNI PONIDZIA 2024 - II”

Utworzono dnia 15.05.2024, 14:17
„Zapytanie ofertowe na kompleksową obsługę gastronomiczną i handlową imprezy plenerowej DNI PONIDZIA 2024 - II”

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Utworzono dnia 15.05.2024, 14:17
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - Wzór umowy

Utworzono dnia 15.05.2024, 14:17
Załącznik nr 2 - Wzór umowy

Załącznik nr 3 - Propozycja menu

Utworzono dnia 15.05.2024, 14:17
Załącznik nr 3 - Propozycja menu

Załącznik nr 4 - Wykaz usług

Utworzono dnia 15.05.2024, 14:17
Załącznik nr 4 - Wykaz usług

Załącznik nr 5 - Wykaz sprzętu

Utworzono dnia 15.05.2024, 14:17
Załącznik nr 5 - Wykaz sprzętu

Załącznik nr 6 - Oświadczenie oferenta

Utworzono dnia 15.05.2024, 14:21
Załącznik nr 6 - Oświadczenie oferenta

Załącznik nr 7 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia

Utworzono dnia 15.05.2024, 14:21
Załącznik nr 7 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia

Załącznik nr 8 - Mapka terenu

Utworzono dnia 15.05.2024, 14:21
Załącznik nr 8 - Mapka terenu

Informacje

Liczba wyświetleń: 148
Utworzono dnia: 15.05.2024
Dokument wprowadził:
Grzegorz Jankowski
Dokument opublikował:
Grzegorz Jankowski
Dokument wytworzył:
Iwona Senderowska
Wytworzono:
14.05.2024
Podmiot udostępniający informację:
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

Historia publikacji

  • 23.05.2024 13:05, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Rozstrzygniecie zapytania na Obsługę gastronomiczną i handlową na imprezie plenerowej Dni Ponidzia 2024 - II
  • 15.05.2024 14:22, Grzegorz Jankowski
    Usunięcie załącznika: Załącznik
  • 15.05.2024 14:21, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 8 - Mapka terenu