Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

ul. Piłsudskiego 2a, 28-400 Pińczów                                                 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA OBSŁUGĘ MEDYCZNĄ MASOWEJ IMPREZY PLENEROWEJ „DNI PONIDZIA 2023”

Pińczów 9.03.2023 r.

Znak:PSCK.ZOC-01/2023

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
NA OBSŁUGĘ MEDYCZNĄ MASOWEJ IMPREZY PLENEROWEJ

„DNI PONIDZIA 2023”

zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto tj. kwoty od jakiej stosuje się Ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych".

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

ul. J. Piłsudskiego 2A

28-400 Pińczów

Kontakt: Grzegorz Jankowski tel. 413572424 w. 111 kom. 690828400

 

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1.    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zabezpieczenia medycznego podczas masowej imprezy plenerowej pn. „Dni Ponidzia 2023” organizowanej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i rekreacji w Pińczowie , ul. Pałęki 26 w dniach 1-2 lipca 2023.

2.      Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy:

a)      wykonanie obsługi medycznej imprezy kulturalno-rozrywkowej „Dni Ponidzia 2023” w dniach 1-2 lipca 2023 r. na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i rekreacji w Pińczowie , ul. Pałęki 26.

- w dniu 1 lipca od godziny 16:00 do godziny 02.00 2 lipca (10 godzin, impreza masowa- 1000 osób)  zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników zgodnie z wymogami dotyczącymi ustawy
o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. 2019, poz. 2171 z dnia 2019.11.08);

- w dniu 2 lipca w godz. 16:00 do godziny 0:00 (8 godzin, impreza masowa- 1000 osób)  zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników zgodnie z wymogami dotyczącymi ustawy
o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. 2019, poz. 2171 z dnia 2019.11.08);

b)      Wykonawca musi posiadać niezbędne umiejętności, wiedzę, środki, sprzęt i doświadczenie do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia i wykonać ją z należytą starannością.

c)      Wykonawca usługi wykonując przedmiot zamówienia będzie działał w oparciu o przepisy:

- Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie minimalnych wymagań dotyczących zabezpieczenia pod względem medycznym imprezy masowej z dnia 6 lutego 2012 r. (Dz.U. z 2012 r., poz. 181);

- Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 993)

- Ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. 2019, poz. 2171 z dnia 2019.11.08);

d)      Wykonawca musi zapewnić:

- jeden zespół wyjazdowy bez lekarza zgodnie z §1 ust. 3 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie minimalnych wymagań dotyczących zabezpieczenia pod względem medycznym imprezy masowej z dnia 6 lutego 2012 r.;

-  jeden patrol ratowniczy w składzie określonym w §1 ust. 4 z wyposażeniem zgodnym z §4 w/w rozporządzenia;

- prowadzenie dokumentacji medycznej udzielonych świadczeń zdrowotnych zgodnie z §7 w/w rozporządzenia.

 - Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

 III.                Wymagany termin realizacji zamówienia:

Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: 1-2 lipca 2023 r.

 IV.             GŁÓWNE WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM: 

Lp.

Warunki udziału w postępowaniu

1

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym:
- posiadają opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz opłaconej, aktualnej polisy OC (Wykonawca dostarczy polisę OC najpóźniej w dniu podpisania umowy).

2

Zdolność techniczna lub zawodowa

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące  zdolności technicznej lub zawodowej, w tym:
- Wykonawca musi wykazać, że spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - w tym zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 usługi  w zakresie zabezpieczenia medycznego imprez masowych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz danych zawartych w formularzu: 
- „Wykaz usług”

3

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
W celu spełnienia tego warunku należy przedłożyć:

- oświadczenie, że firma jest podmiotem prowadzącym działalność leczniczą, zgodnie z Ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
oświadczenie dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi niezbędne, wymagane prawem uprawnienia;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

4

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

 

V.             Kryteria oceny ofert:

Cena oferty (C).

Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za całość przedmiotu zamówienia. Ocenę – 100 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty
z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:   

                                                                 najniższa cena oferty spośród ofert 
                                                                     niepodlegających odrzuceniu

     C (liczba punktów oferty badanej) =      ----------------------------------      x 100%   

                                                                          cena oferty badanej

 

 

VI.                Opis sposobu obliczania ceny:

1)                 Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.

2)                 Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.

3)                 Cena podana w ofercie ma być stała i ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. W cenie powinny być uwzględnione wszystkie ewentualne opłaty, wszystkie podatki łącznie z podatkiem od towarów i usług – VAT (jeśli dotyczy).

4)                 Podana cena jest obowiązująca w całym okresie ważności oferty. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy oraz wszystkich nienazwanych usług związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, które wykonawca, jako profesjonalista definiuje na potrzeby niniejszego postępowania. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy nie podlega waloryzacji jak również nie podlega zmianie w przypadku zmiany terminu realizacji zadania.

VII.             Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1)                 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2)      Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:

a)    postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b)   wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
c)   ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego  umocowania.

3)      W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału” stanowiący załącznik nr 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

 VIII.          Miejsce, termin i sposób składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:

a) Oferty należy złożyć:
- w wersji papierowej osobiście w sekretariacie Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury, ul. J. Piłsudskiego 2A, 28-400 Pińczów lub przesłać pocztą bądź kurierem na adres Zamawiającego,
-w wersji elektronicznej na adres mailowy: oferty@psck.pl

do dnia 17.03.2023 r. do godziny 10.00,

Otwarcie ofert 17.03.2023. o godz. 10:30, nie przewiduje się sesji publicznego otwarcia ofert.

c) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

d) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert  zmienić lub wycofać swoją ofertę.
e) Data zamieszczenia zapytania na stronie internetowej www.psck.pl oraz Biuletynie Informacji Publicznej www.psck.naszbip.pl – 9.03.2023r.

b)  Zaleca się, aby pierwszą stronę oferty stanowił formularz oferty.

c) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.

Całość tworząca ofertę winna być spięta lub zszyta w sposób zapobiegający jej dekompletacji. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty zostały ponumerowane przez Wykonawcę (dotyczy tylko zapisanych stron oferty).

e) ofertę należy opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe pn.: Obsługa medyczna masowej imprezy plenerowej pn. „Dni Ponidzia 2023”  Znak: PSCK.ZOC-01/2023”.

 IX.       Rozstrzygnięcie postępowania:

Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców.

 

Załączniki:

- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy;

- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków

- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o dysponowaniu osobami

- Załącznik nr 4 – Wykaz usług

 

 

 

Załączniki:

Rozstrzygniecie zapytania na zadanie pn. „Obsługa medyczna masowej imprezy plenerowej pn. DNI PONIDZIA 2023” w dniach 1-2.07.2023 r.

Utworzono dnia 20.03.2023, 09:03
Rozstrzygniecie zapytania na zadanie pn. „Obsługa medyczna masowej imprezy plenerowej pn. DNI PONIDZIA 2023” w dniach 1-2.07.2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA OBSŁUGĘ MEDYCZNĄ MASOWEJ IMPREZY PLENEROWEJ „DNI PONIDZIA 2023”

Utworzono dnia 09.03.2023, 09:49
ZAPYTANIE OFERTOWE NA OBSŁUGĘ MEDYCZNĄ MASOWEJ IMPREZY PLENEROWEJ „DNI PONIDZIA 2023”

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Utworzono dnia 09.03.2023, 09:49
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Utworzono dnia 09.03.2023, 09:49
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 3 Oświadczenie o wymaganych uprawnieniach osób

Utworzono dnia 09.03.2023, 09:49
Załącznik nr 3 Oświadczenie o wymaganych uprawnieniach osób

Załącznik nr 4 - Wykaz usług

Utworzono dnia 09.03.2023, 09:49
Załącznik nr 4 - Wykaz usług

Informacje

Liczba wyświetleń: 180
Utworzono dnia: 09.03.2023
Dokument wprowadził:
Grzegorz Jankowski
Dokument opublikował:
Grzegorz Jankowski
Dokument wytworzył:
Iwona Senderowska
Wytworzono:
9.03.2023
Podmiot udostępniający informację:
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

Historia publikacji

  • 20.03.2023 09:03, Grzegorz Jankowski
    Usunięcie załącznika: Załącznik
  • 20.03.2023 09:03, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Rozstrzygniecie zapytania na zadanie pn. „Obsługa medyczna masowej imprezy plenerowej pn. DNI PONIDZIA 2023” w dniach 1-2.07.2023 r.
  • 20.03.2023 09:02, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Załącznik