Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

ul. Piłsudskiego 2a, 28-400 Pińczów                                                 

 

Zapytanie o cenę na: Dostawę wyposażenia i uruchomienie studia cyfrowego z możliwością realizacji streamingu do dla Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury na potrzeby realizacji projektu „PSCK 2.0” dofinansowanego ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu grantowego „Konwersja cyfrowa domów kultury” w ramach działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”

Pińczów, 25.02.2022
Znak: PSCK.ZOC-02/2022

ZAPYTANIE O OFERTOWE

o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto tj. kwoty od jakiej stosuje się
Ustawę z dnia 11 września 2019r.  Prawo Zamówień Publicznych
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury zaprasza do złożenia oferty w ramach realizacji projektu grantowego pn. PSCK 2.0, na: „Dostawę wyposażenia i uruchomienie studia cyfrowego z możliwością realizacji streamingu” w ramach  Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 III Osi Programu - Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z Internetu, w tym z e-usług publicznych w szczególności realizuje cel stworzenie trwałych mechanizmów podnoszenia kompetencji cyfrowych na poziomie lokalnym. 3.2 „ Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” dotyczącej realizacji projektu systemowego pn. Konwersja Cyfrowa domów kultury.


I. Zamawiający:

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury
ul. J Piłsudskiego 2a, 28-400 Pińczów
tel. 41 357 24 24, e-mail: psck@psck.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Grzegorz Jankowski, e-mail: g.jankowski@psck.pl

Ogłoszenie o zamówieniu wraz z załacznikami umieszczone zostało:
- w portalu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
- w BIP na stronie internetowej Zamawiającego https://www.psck.naszbip.pl

II. Przedmiot zapytania

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia studia cyfrowego w następujące urządzenia:
Wspólny Słownik Zamówień:
- 32330000-5 Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
- 32351000-8 Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
- 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
- 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
- 32322000-6 Urządzenia multimedialne
- 32341000-5 Mikrofony
- 38651600-9 Kamery cyfrowe
- 32413100-2 Rutery sieciowe
- 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
- 30195800-0 Szyny lub uchwyty do zawieszania


system wirtualnego studia wraz z jednostką obliczeniową 4 kanały HD-SDI z monitorem poglądowym z zainstalowanym  systemem operacyjnym oraz dedykowanym oprogramowaniem w dedykowanym kufrze wraz z patchpanelem - szt. 1
Zestaw montażowy do realizacji offline wideo komputer z dedykowanym oprogramowaniem z monitorami do montażu - szt. 1
Prompter wraz z tabletem 10” - szt. 1
mikrofon dla prowadzącego zakładany na ucho - szt. 1
mikrofon bezprzewodowy z pchełka- szt. 5
mikrofon reporterski z flagą z logo - szt. 1
kamera reporterska z możliwością streamingu  z akcesoriami: akumulatory, karta pamieci, torba, lampa nakamerowa - szt. 1
statyw kamery reporterskiej - szt. 1
statyw do aparatu z głowicą - szt. 1
kamery PTZ - szt. 2
sieciowy kontroler kamer PTZ - szt. 1
statywy do kamer PTZ - szt. 2
modem LTE do przesyłu sygnału z kamery - szt. 1
router zasilający POE - szt. 1
telewizor 55” z uchwytem, i wózkiem do podglądu - szt. 1
konwerter sygnału z SDI do HDMI do TV z zasilaczem - szt. 1
okablowanie kpl. 1
słuchawki studyjne - szt. 1
para dousznych odłsuchów bezprzewodowych  - szt. 1
mixer audio z intefejsem USB  - szt. 1
zestaw 3 mikrofonów do nagrywania podcastów - szt. 1
mixer DMX pod lampy studyjne - szt. 1
lampy LED - szt. 5
kompletny System zawieszenia lamp z 4 pantografami - szt. 1
system zawieszenia horyzontu greenscreen I czarny horyzont - szt. 1
tło green screen z obszyciem, atest trudnopalności, 200mg/m2 - szt. 1
dedykowana ścianka graficzna wolnostojąca 4m x 2m - szt. 1
 parawan DJ-ski - szt. 2
wszystkie urządzenie powinny być objęte gwarancją minimum 24 miesiące.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy, zamontuje i skonfiguruje urządzenia szczegółowo opisane w  Załącznik nr 2 do zapytania.
Każdy z elementów przedmiotu zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczony znakiem CE, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami PN: EN, certyfikaty bezpieczeństwa. Zamawiane elementy powinny być kompatybilne, współpracować ze sobą w sposób nie stwarzający żadnych niedogodności dla użytkownika.
Cena oferty obejmuje również wszelkie koszty związane z montażem, konfiguracją dostarczonych urządzeń.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia,
- Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zadania
–Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zaakceptuje, oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Tym samym w takim przypadku będą one uważane za kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
 

III. Miejsce i termin składania ofert

1) Oferty w wersji papierowej lub elektronicznej należy składać:
- osobiście, pocztą lub kurierem w siedzibie zamawiającego: Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury, ul. J. Piłsudskiego 2A, 28-400 Pińczów
- lub elektronicznie skany podpisanych dokumentów poprzez moduł „Oferta” na platformie Bazy Konkurencyjności
do dnia 7 marca 2022 r. do godziny 14.00.
Otwarcie ofert 7 marca 2022r r. o godz. 14:30, nie przewiduje się sesji publicznego otwarcia ofert.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

IV. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy zrealizować do dnia 15 kwietnia 2022 roku.

V. Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim z podaniem nazwy i adresu wykonawcy z adnotacją:
„Oferta na: Dostawę  wyposażenia i uruchomienie studia cyfrowego z możliwością realizacji streamingu do dla Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury na potrzeby realizacji projektu „PSCK 2.0” dofinansowanego ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu grantowego „Konwersja cyfrowa domów kultury” w ramach działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”

Dokumenty składające się na ofertę:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór według załacznika nr 1 do zapytania)
2. Podpisany załącznik nr 3 – klauzula informacyjna RODO
3. Podpisany załacznik nr 4 – Oświadczenie wykonawcy o braku powiązań
4. Parafowany na każdej stronnie załącznik nr 5 – Projekt umowy

Brak któregokolwiek z wymaganych załączników spowoduje odrzucenie oferty poprzez pozostawienie jej bez rozpatrzenia

VI. Opis kryterium oceny, ich znaczenie i sposób oceny

1. Zamawiający oceni oferty, przyznając punkty według wzorów opisanych poniżej, w oparciu o kryteria oceny ofert tj.:

A – cena (brutto) – waga 60 %
B – termin wymiany wadliwego urządzenia na wolne od wad  – waga 20 %
C – referencje (realizacja przynajmniej 3 zamówień dotyczących uruchomienia studia cyfrowego o wartości brutto min 100.000 zł) – waga 20 %

 

Oferty oceniane będą punktowo, w następujący sposób:
W kryterium A – cena, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, każda oferta oceniana będzie na podstawie wzoru

 

                                   cena najniższa spośród ważnych  ofert
Ilość punktów oferty n = ----------------------------------------------------------     x 60
                                               cena oferty badanej

W kryterium B - Termin wymiany wadliwego urządzenia na wolne od wad – waga 20%

Wykonawca za zaoferowany termin wymiany wadliwego urządzenia na wolne od wad równy 7 dni – 20 pkt, 14 dni – 10pkt, 30 dni – 0 pkt.

W kryterium C - referencje – 20 %
Wartość punktowa kryterium referencje jest przyznawana w następujący sposób:
Wykonawca otrzyma:
0 pkt w przypadku braku referencji bądź ilości mniejszej niż 3,
20 pkt w przypadku przedstawienia ilości 3 lub większej referencji.

Aby uzyskać punkty w tym kryterium Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej: 3 zamówienia, które obejmowały swoim zakresem dostawę i konfiguracja sprzętu do realizacji wideo i audio w studio cyfrowym o wartości zamówienia równej lub wyższej niż 100.000,00 złotych brutto.
Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały zrealizowane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a także:
- poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Jeżeli wykazane, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Zamawiający nie uzna jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczną ilość punktów z ustalonych  kryteriów.
Ocena = Kryterium A  + Kryterium B + Kryterium C

2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 3, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

W przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

VII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

1.  Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania związane z postępowaniem pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do dnia 4 marca do godz. 12:00. Wniosek z zapytaniem należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej g.jankowski@psck.pl  lub poprzez platformę bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
2. Zamawiający oświadcza, że wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i wyjaśnienia treści niniejszego zapytania ofertowego będą umieszczane na Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, tj.   http://psck.naszbip.pl oraz na portalu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl


VIII. Unieważnienie  procedury:

a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,
b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,  chyba że Zamawiający podwyższy cenę szacunkową do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy,
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jego etapie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyłonienia żadnego z Wykonawców bez podania przyczyny.

IX. Informacje dodatkowe

1) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
2) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, licząc od dnia składania ofert włącznie.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
4) Umowa z wybranym Oferentem zostanie podpisana w terminie do 10 dni licząc od dnia ogłoszenia wyboru najkorzystniejszej oferty.
5) Proszę o zapoznanie się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącą przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia ofertowego i załączenie  podpisanego oświadczenia do oferty.
6) W przypadku przekroczenia przez ofertę najkorzystniejszą ceny szacunkowej ustalonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny szacowanej do ceny najkorzystniejszej oferty.
7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym  jako kryterium oceny ofert,
b) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu przez Zamawiającego,
e) wpłynęła po terminie składania ofert.
8) Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego po terminie wskazanym w pkt VII ppkt.1.
9) Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

X. Załączniki

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zapytania
Załącznik nr 3 - Informacja RODO
Załacznik nr 4 – Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 5 – Projekt umowy

 

 

Załączniki:

Informacja o wyborze oferty

Utworzono dnia 10.03.2022, 13:20
Informacja o wyborze oferty

Zapytanie ofertowe

Utworzono dnia 25.02.2022, 14:23
Treść zapytania ofertowego w pliku PDF

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Utworzono dnia 25.02.2022, 14:23
Załącznik nr 1 formularz ofertowy

Załącznik nr 2- Opis przedmiotu zamówienia

Utworzono dnia 25.02.2022, 14:23
Dokładny opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 3- Klauzula informacyjna RODO

Utworzono dnia 25.02.2022, 14:23
Klauzula informacyjna RODO

Załacznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy

Utworzono dnia 25.02.2022, 14:23
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy

Załacznik nr 5 - Wzór umowy

Utworzono dnia 25.02.2022, 14:23
Załącznik nr 5 - Wzór umowy

Informacje

Liczba wyświetleń: 140
Utworzono dnia: 25.02.2022
Dokument wprowadził:
Grzegorz Jankowski
Dokument opublikował:
Grzegorz Jankowski
Dokument wytworzył:
Iwona Senderowska
Wytworzono:
25.02.2022
Podmiot udostępniający informację:
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

Historia publikacji

  • 10.03.2022 13:20, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Informacja o wyborze oferty
  • 25.02.2022 15:01, Grzegorz Jankowski
    Edycja dokumentu: Zapytanie o cenę na: Dostawę wyposażenia i uruchomienie studia cyfrowego z możliwością realizacji streamingu do dla Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury na potrzeby realizacji projektu „PSCK 2.0” dofinansowanego ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu granto
  • 25.02.2022 14:57, Grzegorz Jankowski
    Edycja dokumentu: Zapytanie o cenę na: Dostawę wyposażenia i uruchomienie studia cyfrowego z możliwością realizacji streamingu do dla Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury na potrzeby realizacji projektu „PSCK 2.0” dofinansowanego ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu granto