Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

ul. Piłsudskiego 2a, 28-400 Pińczów                                                 

 

Zapytanie o cenę na: „Dostawę paliwa gazowego do kotłowni Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury z siedzibą w Pińczowie ul. Piłsudskiego 2a” w okresie 01.01.2022-31.12.2022

Pińczów, 02.09.2021 r.
Znak: PSCK.Z03/2021
Rozeznanie cenowe rynku
na dostawę paliwa gazowego do kotłowni
Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego
udzielenia zamówień o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych zwraca się z zapytaniem o
przedstawienie ceny na „Dostawę paliwa gazowego do kotłowni Pińczowskiego Samorządowego
Centrum Kultury z siedzibą w Pińczowie ul. Piłsudskiego 2a” w okresie 01.01.2022-31.12.2022.
I. Zamawiający:
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury
Ul. Piłsudskiego 2a
28-400 Pińczów
NIP: 662-16-66-537
Telefon: 41 357 24 24
II. PRZEDMIOT ZAPYTANIA:
CPV 65210000-8 - Przesył gazu
1. Przedmiotem zapytania jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E)
obejmująca - sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb opałowych w budynku Pińczowskiego
Samorządowego Centrum Kultury w Pińczowie przy ul. J. Piłsudskiego 2A (punkt poboru nr
PL0031934214) w okresie 01.01.2022 – 31.12.2022 r.
2. Paliwo zostanie wykorzystane do ogrzania budynku oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej
w budynku.
3. Oferowane paliwo musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo
energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
4. W ww okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakupienie paliwa w ilości:
Paliwo gazowe (szacunkowo) – 340 735 kWh.
5. Szacunkowe zapotrzebowanie służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym przypadku nie
stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Wykonawcy nie
będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego
przewidywanej ilości paliwa gazowego w czasie trwania umowy.
6. Rozliczenie za dostarczone paliwo gazowe i dystrybucję odbywać się będzie na podstawie
odczytów wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego.
III. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,
w szczególności dotyczące:
 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
 Wykonawcy winni wykazać posiadanie aktualnie obowiązującej koncesji na obrót paliwami
gazowymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
 Wykonawcy nie będący właścicielami sieci dystrybucyjnej winni poświadczyć (promesą lub
umową), że na czas realizacji zamówienia będą mieli zawartą umowę o świadczenie usług
dystrybucji gazu ziemnego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie
objętym zamówieniem.
 Jeden wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę (załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego) jest
zobowiązany dołączyć do niej następujące dokumenty:
- aktualny odpis z KRS/wypis z działalności gospodarczej.
 Wykonawca posiada potencjał techniczny, osoby, wiedzę i doświadczenie potrzebne do realizacji
zamówienia
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I OBLICZANIA CENY:
1. Kompletna oferta powinna zawierać prawidłowo wypełniony/ą:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2) kalkulację ceny – załącznik nr 2,
3) klauzulę informacyjną (dotycząca przetwarzania danych osobowych) – załącznik nr 3,
4) aktualny odpis z KRS/wypis z działalności gospodarczej,
5) koncesję na obrót paliwami gazowymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa (w formie kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”),
6) promesę lub umowę poświadczającą posiadanie na czas realizacji zamówienia ważnej umowy o
świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na
terenie objętym zamówieniem (w formie kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”)
2. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę muszą być:
1) sporządzone w języku polskim,
2) napisane na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką,
3) scalone w sposób trwały, z kolejno ponumerowanymi i parafowanymi stronami,
4) podpisane,
5) złożone w formie oryginału (pełnomocnictwo może być złożone w formie kopii poświadczonej „za
zgodność z oryginałem”).
3. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo tej osoby musi
być:
1) dołączone do oferty,
2) złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez osobę
wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
5. Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich(zł) i zawierać wszelkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie podatki, opłaty, cła itp.
4. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia
5. Wykonawca określi łączną cenę zamówienia w pełnym zakresie poprzez podanie w formularzu oferty
ceny brutto (cyfrowo i słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniający
obowiązujący podatek VAT.
V. OCENA OFERT
 Ocenę spełnienia warunków udziału w postepowaniu przeprowadza się poprzez porównanie treści
złożonych dokumentów i oświadczeń z wymaganymi dokumentami według zasady spełnia/nie spełnia
 W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postepowaniu Oferent zostanie
wykluczony z postepowania.
 Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
 Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium: cena brutto - 100% (przy spełnieniu
wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu
 Ocena za to kryterium dokonana zostanie wg następującego wzoru X = najniższa cena oferowana
brutto/cena badanej oferty brutto x100 pkt
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty w wersji papierowej należy składać w sekretariacie Pińczowskiego Samorządowego Centrum
Kultury, ul. J. Piłsudskiego 2A, 28-400 Pińczów lub listownie na adres Zamawiającego lub drogą
elektroniczną (skan dokumentów) na adres mailowy: oferty@psck.pl, do dnia 10.09.2021 r. do godziny
14.00,
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.09.2021r r. o godz. 14:30 – PSCK w Pińczowie
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VII. ZAWARCIE UMOWY
1. Oferent, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do podpisania umowy.
2. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na wzorze Wykonawcy pod warunkiem, że zapisy umowy
będą zawierały jedynie zapisy dotyczace stron.
3. Rozliczanie kosztów za dostarczone paliwo gazowe odbywać się będzie na podstawie odczytów
układów pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez OSD zgodnie z okresem rozliczeniowym
stosowanym przez OSD.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
4. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyłonienia oferenta w ramach przedmiotowego ogłoszenia
bez podania przyczyny.
5. W toku postępowania Zamawiający może żądać wyjaśnień od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zostało wysłane do Wykonawców zajmujących się dystrybucją i handlem paliwami
gazowymi oraz zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego.
7. Zamawiający nie jest płatnikiem podatku akcyzowego. Do ceny jednostkowej paliwa gazowegodla
wskazanego ponktu poboru paliwa gazowego w ofercie, nie należy doliczać stawki podatku
akcyzowego.
8. Zamawiający będzie uiszczał opłaty dystrybucyjne zgodnie z aktualnie obowiązującą taryfą OSD dla
punktu poboru objetego postępowaniem.
9. Aktualnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Jest PSG Sp. z o.o. w Tarnowie.
10. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o
wysokość ustawowej zmiany.
11. Zamawiajacy określa termin płatności od daty wystawienia faktury na 21 dni.
12. Zamawiający wyraża zgodę na zawrcie umowy w formie korespondencyjnej.
13. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcą są:
Grzegorz Jankowski, tel 41357242 wew. 114
IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Załącznik Nr 1 – Formularz oferty
2. Załącznik Nr 2 – Kalkulacja ofertowa
3. Załącznik Nr 3 – Klauzula informacyjna

Załączniki:

Informacja o wyborze oferty

Utworzono dnia 13.09.2021, 09:29
Informacja o wyborze oferty

Odpowiedzi na pytania 2

Utworzono dnia 08.09.2021, 12:25
Odpowiedzi na pytania 2

Załącznik nr 2 - kalkulacja ceny - poprawiony

Utworzono dnia 08.09.2021, 12:11
Załącznik nr 2 - kalkulacja ceny - poprawiony - edytowalny

Odpowiedzi na pytania Wykonawców

Utworzono dnia 07.09.2021, 11:48
Odpowiedzi na pytania Wykonawców

Klauzula informacyjna RODO

Utworzono dnia 02.09.2021, 12:21
Klauzula informacyjna RODO

Załącznik nr 2 - kalkulacja ceny

Utworzono dnia 02.09.2021, 12:21
Załącznik nr 2 - kalkulacja ceny - edytowalny

Załącznik nr 1 formularz ofertowy

Utworzono dnia 02.09.2021, 12:19
Załącznik nr 1 formularz ofertowy - edytowalny

Zapytanie o cenę na „Dostawę paliwa gazowego do kotłowni Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury z siedzibą w Pińczowie ul. Piłsudskiego 2a”

Utworzono dnia 02.09.2021, 12:18
Zapytanie o cenę na „Dostawę paliwa gazowego do kotłowni Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury z siedzibą w Pińczowie ul. Piłsudskiego 2a”

Informacje

Liczba wyświetleń: 214
Utworzono dnia: 02.09.2021
Dokument wprowadził:
Grzegorz Jankowski
Dokument opublikował:
Grzegorz Jankowski
Dokument wytworzył:
Iwona Senderowska
Wytworzono:
02.09.2021
Podmiot udostępniający informację:
Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury

Historia publikacji

  • 13.09.2021 09:29, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Informacja o wyborze oferty
  • 08.09.2021 12:25, Grzegorz Jankowski
    Dodanie załącznika: Odpowiedzi na pytania 2
  • 08.09.2021 12:11, Grzegorz Jankowski
    Usunięcie załącznika: Załącznik